,

Gry mobilne będą wyglądać tak, jak na PS4? Ponoć tak, i to już niebawem!

fot. Google Play / App Store

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

Komentarze: 10

UWAGA: Komentarze nie na temat, personalne, obraźliwe będą kasowane.
Nie karmić trolli - do frustracji i zagłodzenia trolla doprowadzisz nie reagując na jego komentarze.
  1. berebe, :

    co to za gra na obrazku z tym futrzakiem ?

    • AdrMas, :

      LEO’S FORTUNE – w Google Play jest za 5.99€.

  2. AdrMas, :

    Jak już coś takiego ma być niebawem, to producenci smartfonów powinni pomyśleć o smartfonie do gier. Chciałbym ujrzeć nową Sony Xperię Play 2.

  3. 8000, :

    Zagrajcie w modern combat 4, grafika rewelacja

  4. ja, :

    Główne chodzi jednak o deweloperów. Procesory mobile mają już spory potencjał ale większość gier w appstore i Google play nie wykorzystuje ich potencjału.

  5. Navarro, :

    Please… Gry mobilne nie dorównają PS4 jeszcze przez co najmniej 15 lat. Przytoczę chociażby w pełni spolszczone Uncharted z PS VITA – gry mobilne mogą się schować.

  6. did4skalia, :

    Jeśli ktoś wie, to niech mi powie- ile mocy miały “bebechy” SONY PS2 i ile mocy ma Snapdragon 820.

    • Bartek, :

      Nie rozchodzi się o moc, ale wydajność. PS2 potrafi w pełni wykorzystać swoje 300MHz ponieważ wykorzystuje je do przetwarzania gier, a nie do podtrzymywania skomplikowanego systemu operacyjnego jak w przypadku PS4 czy PC. Drugą stroną medalu są układy graficzne zoptymalizowane do przetwarzania “określonej grafiki” (brak konfiguracji detali w grach) w przeciwieństwie do PC, których karty graficzne muszą być “uniwersalne” (dla systemu, gier itd.).

  7. Goodfree, :

    Czyli to dlatego snap 830 ma wspierać do 8 GB ramu…

  8. ushat1, :

    Grafika, wydajność, grywalność, wszystko fajnie pięknie, ale gdzie obsługa pada? Czy producenci o tym myślą? Granie byłoby o wiele wygodniejsze.

    • AdrMas, :

      Przecież te “większe” gry obsługują pady.


REKLAMA