, Longform

Mikropłatności. Przyszłość gier mobilnych?

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

6 odpowiedzi na “Mikropłatności. Przyszłość gier mobilnych?”

  1. jivul pisze:

    „Puszka coli, lub mała paczka chipsów za 99 groszy”? A gdzie to puszka coli kosztuje 1zł???

    • Konrad Błaszak pisze:

      Właśnie zastanawiałem się czy ktoś zauważy ten szczegół 😉 Raczej ciężko dostać puszkę w takiej cenie, jestem po prostu już tak stary, że pamiętam jeszcze te czasy 😉

  2. Sławek pisze:

    Ja uważam że lepiej wydać raz większą sumę a potem się nie denerwować, ale gram w niektóre tytuły z mikropłatnościami i można w nie grac nie wydając ani złotówki przykładem jest choćby Real Racing3.

  3. Artok⚄ pisze:

    Na szczęście jest Freedom – wymaga roota, jednak pozwala przejść gry bez wydawania kasy. Zgadzam się ze znajomymi autora; wolę zapłacić za coś raz i mieć spokój. Niestety developerom takie coś się nie opłaca

  4. Tirinti pisze:

    Mikropłatności to doskonałe narzędzie. Niestety TFUrcy gier używają ich w zły sposób.
    Powstają gierki w stylu zrób coś, czekaj długo na efekt I kliknij by zebrać wirtualną walutę, by móc zrobićcoś nowego I czekaćjeszcze dłużej… lub kup wirtualną walutę za prawdziwą, osiągnij cośtam I pochwal sięna szajsbooku.

    W takie gierki nie grywam bo są beznadziejne dla osób nie mających konta na szajsbooku.

    Natomiast można by wiele osiągnąć poprzez sprzedaz kolejnych poziomów. Wówczas im lepsza gra tym dłużej by ludzie chcieli grać I więcej by kupowali a autor miałby pieniądze na kolejne poziomy.

    Wspomniany Reaper to niezły przykład, szkoda tylko, że fabuła jest bardzo liniowa.

    • Konrad Błaszak pisze:

      Niestety, ale masz rację. Producenci często przesadzają z mikropłatnościami i przez nie odechciewa się grać.

      Rozwiązanie z kolejnymi poziomami, dodatkowym uzbrojeniem czy specjalnymi gadżetami w samej grze jest bardzo dobry.

      Racja, Reaper ma liniową fabułę, ale i tak jest świetną pozycją 😉 Znasz jakieś podobne do niego tytuły?

Dodaj komentarz


reklama